Servis a opravy

Servis a opravy

Předmět opravy zašlete na adresu Vršava I 1492, 760 01 Zlín s níže uvedenenými náležitostmi nebo volejte na tel.: +420 723 101 991.

  • Nabízíme kompletní záruční a pozáruční servis všech typů a značek obleků pro vodní sporty i obleků pro profesionální a pracovní potápění.
  • Servis probíhá v prostorách naší dílny ve Zlíně.
  • Ceny oprav řešíme s každým zákazníkem individuálně (cena musí být vždy odsouhlasena předem). Pokud chcete vyřízení opravy urychlit, napište do balíku „Souhlasím s cenou opravy např. 2 200 Kč za výměnu manžety“.  V tom případě Vás předeme nebudeme muset kontaktovat a ihned začneme na opravě pracovat.
  • V případě, že zákazník nevyzvedne opravené zboží do 3 měsíců od dokončení opravy, vyhrazujeme si servis účtovat skladné, a to vy výši 30 Kč/den/kus.
  • Po dohodě lze sjednat expresní termín s příplatkem (pokud to dovolí technologie opravy).
  •  V případě zájmu o „expresní“ servis (v rámci hodin nebo dnů), si účtujeme navíc 20 % z celkové částky za servis.

Informace k opravám suchých obleků:

  1. Pokud to umožňuje stav obleku, nabízíme za 490 Kč „vstupní“ tlakovou zkoušku. Tím můžeme předem odhalit další netěsnosti na obleku. Často se stává, že si například zákazník nechá vyměnit krční manžetu, ale následně se zjistí, že tečou i boty nebo zip atd. …otázkou pak je, zda investovat do obleku, který je celkově ve špatné kondici.

  2. Do servisu přebíráme pouze čisté obleky. Pokud je oblek znečištěn, účtujeme zákazníkovi poplatek za vyčištění 200 Kč. Jedná se o takové očištění obleku, které umožňuje provést opravu.

  3. Po provedení opravy se vždy dělá kontrolní tlaková zkouška, která je v ceně opravy. Pokud jsou zjištěny další netěsnosti, je zákazník kontaktován k souhlasu s provedením dalších oprav na obleku.

  4. Všechny ceny za dílčí opravy jsou předem konzultovány a odsouhlasovány se zákazníkem.

  5. Po odsouhlasení ceny si servis AGAMA vyhrazuje právo účtovat v případě potřeby částku za více práce max. do výše 10 % z odsouhlasené ceny a to zejména v případech, že po odstranění vodotěsných pásek, zipu, manžet, bot apod. je na obleku další vrstva z předchozího lepení, která nebyla předem vidět nebo byl oblek neodborně dolepován (zevnitř nebo zvenku) a je třeba jej čistit před lepením nových komponentů.

  6. Po provedení všech oprav vydá servis na oblek štítek o provedení tlakové zkoušky, případně štítek, že tlakovou zkoušku nelze provést (pokud zákazník odmítne některé opravy).

  7. Upozorňujeme, že suché potápěčské obleky z komprimovaného (kreš) neoprenu v tloušťce menší jak 5mm v naší firmě neopravujeme. Na takové obleky pouze vsazujeme (měníme) latexové manžety (ne neoprenové).

    Prosíme, aby jste veškeré zboží na servis posílaly VŽDY s popisem servisu a kontaktními údaji. Můžete Využití přiložený formulář, do kterého můžete zapsat všechny požadované informace.

    Formulář si můžete stáhnout ZDE.

    Příklad vyplněného formuláře:

    Servisní list